Jak zmienić firmware odbiornika.

Proces aktualizacji jest całkowicie bezpieczny ponieważ program instalacyjny jest zapisany w pamięci trwałej odbiornika. Należy pamietać o tym, że producent zaleca usunięcie karty pamięci z odbiornika oraz wykonanie "Factory Reset" przed przystąpieniem do procesu aktualizacji programu operacyjnego.
Powodzenia!

  • Przed przystąpieniem do aktualizacji firmware'u należy, w zależności od dotychczasowej jego wersji zaopatrzyć się w odpowiednią wersję programu MapShow (patrz "Oprogramowanie").
  • Korzystając z tabeli dostępnej na stronie "Firmware" ściągamy pożądany plik binarny i zapisujemy go w dowolnym miejscu na komputerze nie zmieniając jego nazwy.
  • Podłączamy odbiornik do komputera.
  • Włączamy odbiornik przytrzymując jednocześnie przycisk Ok - odbiornik zgłasza dwie opcje: "Serial Load Program" i "Quit".
  • Wybieramy opcję "Serial Load Program" i zatwierdzamy przyciskiem Ok.
  • Uruchamiamy w komputerze program MapShow (pamiętamy o jego odpowiedniej wersji :-) ).
  • Wybieramy opcję Transfer.
  • W zależności od wersji programu MapShow należy wybrać odpowiednio: Download>Program albo PC->GPS>Program.
  • Wskazujemy lokalizację pliku binarnego i sam plik.
  • Klikamy otwórz i…możemy iśc na kawę :-)).

Po skończonym transferze programu odbiornik wyłączy się automatycznie. Jeśli wszystko przebiegło bez problemu możemy się teraz cieszyć nowym systemem operacyjnym w naszej "zabawce", jeśli nie, należy wszystko powtórzyć.

O ile nie zaznaczono inaczej, treść tej strony objęta jest licencją Creative Commons Attribution-Share Alike 2.5 License.